Výtvarná výchova je vždy problém. Nekázeň, neochota pracovat, umazané lavice, podlaha.......
9.10.08: Dnes žáci opravdu "zabodovali". Celou hodinu jsme museli čistit třídu od velkých skvrn od tuše. Zdá se, že výtvarná výchova je příležitostí k likvidaci třídy, kterou máme pouze půjčenou.....
----------------------------------------------------------------------
Vážení rodiče,
chování žáků ve třídě 5.C se velmi výrazně zhoršilo. Pokud se děti nemíní zlepšit, budou časo tresty - písemné úkoly. Někdy se stane, že tento trest dostane celá třída, protože nelze přesně zjistit, kdo všechno a nejvíc zlobil a rušil ostatní.
Výsledkem takovéto "práce" ve třídě je fakt, že toho děti budou opravdu málo umět. Nedávají pozor při vysvětlování a ruší při tom ještě i ty, kteří by rádi pozor dávali.
Od této chvíle budu dávat informace o chování jednotlivých žáků na tuto stránku - je to místo poznámek (ale taky je někdy do ŽK napíšu).
Filip Bareš:
7.10.08: Výkřiky, "vtipné" poznámky, rušení spolužáků, rušení HV, vzájemná provokace. Stále se opakuje situace.
Andělka Brandejsová:
7.10.08: Dnes bez problémů. Jenom přestávky jsou trochu moc "aktivní".
18.9.08: Mírná, někdy veselá, někdy občas se "hihňá" nahlas. Celkově ale neruší výuku, pouze občas nedává pozor a baví se se sousedkou. POZOR: Chodí pozdě na vyučování - mohlo by z toho být napomenutí TU v 1. čtvrtletí.
Adam Hub:
7.10.08: Bez problémů, moc se snaží. Zlepšní v M.
18.9.08: Mírný, velmi snaživý, poctivý, klidný. Nestíhá práci díky svému problému a také díky svým rušivým spolužákům.
Martin Hynek:
7.10.08: Nedává pozor, účastní se bitev....vykřikuje během hodin.
18.9.08: Stálá snaha být "vtipný", ruší i vzdálenější spolužáky, chvílemi už je o něco klidnější a pracuje. Prospělo mu rozsazení.
Eva Ivanovová:
7.10.08: Klidná, celkem pozorná, aktivní.
18.9.08: Velmi snaživá a poctivá, ale už také občas povídá a nedává pozor.
Iveta Ivanovová:
7.10.08: Klidná, celkem pozorná, aktivní
18.9.08: Velmi snaživá a poctivá, ale už také občas povídá a nedává pozor. Dnes rušení výuky s terezkou.
Zdeněk Kazda:
7.10.08: Velké výchovné problémy. Je veselý, ale naprosto ignoruje zákazy, vyrušuje. Ostatní pak se těžko soustředí.
18.9.08: Stálá snaha být "vtipný", ruší i vzdálenější spolužáky, vykřikuje při vyučování, nevhodné poznámky při zpěvu.
Jan Kleňha:
18.9.08: Nedává pozor, ale neruší výuku hlasitým povídáním. Zapomíná úkoly.
Tereza Lehečková:
18.9.08: Občas nedává pozor, ruší spolužačky, někdy i nahlas. Jinak pracuje dobře.
Ondřej Nestěra:
7.10.08: Dává pozor, snaží se, je veselejší, neruší, pomáhá při hodině.
18.9.08: Dává pozor, snaží se, je veselejší, neruší, pomáhá při hodině.
Mirka Nováková:
7.10.08: Klidná, snaživá. Mezery v matematice.
Daniel Pagáč:
7.10.08: Dnes se přidal k rušícím spolužákům, ale jinak celkem bez problémů. Zlepšení v matematice.
18.9.08: Velmi snaživý, pomalejší tempo, neruší výuku.
Eliška Petříková:
18.9.08: Výborná žákyně, spolehlivá, nepříliš aktivní. Vše zvládá dobře, absolutně neruší.
Míša Routková
18.9.08: Klidná, snaživá, někdy trochu nepozorná, výuku neruší (kromě občasného povídání se sousedkou).
Jirka Schwarzer:
7.10.08: Přidává se k rušičům výuky...Ale je aktivní.
18.9.08: Většinou pracuje dobře, ale je nepozorný a bvaí se se spolužákem. Jeho poznámky jsou oproti loňsku méně časté.
Karolina Šinfeltová:
7.10.08: Chytrá, šikovná, ukázněná.
18.9.08: Dnes byla potrestána za breptání - ale vypadá to, že spíše ji spolužačky často žádají o radu. Jinak klidná, snaživá, šikovná.
Karel Štáf:
7.10.08: Karel je snaživý, aktivní, ale někdy i jinak, než by měl. Ruší a přidává se zlobilům.
18.9.08: Je velmi snaživý, veselý, chce přispět k výuce, ale často se přidá k "vtipným" poznámkám ostatních a ruší výuku. Jinak snaživý, dobré výsledky v matematice. Obdivuhodné znalosti v názvech států a měst.
Michal Štván:
7.10.08: Michal je velmi snaživý, ale také ruší hodinu. Rozesmává mne!
Lukáš Trojan:
7.10.08: Velmi vtipný. Někdy pomáhá spolužákům, ale jinak to není snadné.
18.9.08: Dnes Lukáš chyběl. ale jinak ruší téměř trvale. Někdy se tváří ukřivděně, že nic nedělal, že to ostatní...Velmi často ale pomáhá v matematice, protože má výborné výsledky a výborné matematické myšlení.
Anička Váchová:
7.10.08: Anička pracuje dobře, méně si povídá, ale o to častěji se zapojuje do "veselí" o přestávkách.
8.9.08: Anička pracuje velmi dobře i přes časté povídání s Andělkou. Nehihňat se ! Ráda pomáhá.
18.9.08: I přes absenci Jirky Schwarzera, jeho souseda, dnes komunikoval při výuce s dalšími. jeho výsledky jsou zatím velmi dobré, často vynikající. Mohl se to ale zhoršit, pokud bude rušit sebe i ostatní.18.9.08: nesmírně klidná, pozorná, snaživá, nikdy neruší. Pomáhá ruské spolužačce.